دسته‌ها
اخبار

تجربه کارآموزی در Pavan Duggal Associates، دهلی


نام دانشجو

ناشناس.

نام و نش، سازمان

Pavan Duggal Associates، Greater Kailash 1، دهلی نو 110048.

مدت دوره کارآموزی

2 آگوست 2021 – 5 اکتبر 2021.

چطوری اپلای کردی؟

برای درخواست، فرد باید رزومه خود را به همراه یک نامه پوششی به آدرس ایمیل ارسال کند info@pavanduggal،ociates.com

تشریفات روز اول، زیرساخت، اولین برداشت

کارآموزی در Pavan Duggal Associates واقعا یک تجربه عالی است. ریاست این شرکت بر عهده دکتر پاوان دوگال است که به ،وان یکی از بهترین وکلای سایبری در سراسر جهان شناخته شده است. دکتر پاوان دوگال با شهرت بین المللی به ،وان یک متخصص و مرجع در قانون سایبری تأثیر زیادی گذاشته است.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

واقعاً در مورد زیرساخت نمی دانم زیرا یک کارآموزی آنلاین است. اما از طرف هماهنگ کننده کارآموزی به همه همکاران و همکارانم معرفی شدم. همه آنها بسیار متواضع و صمیمی بودند.

وظایف اصلی

این یک کارآموزی مبتنی بر تحقیق است، موضوعات با مهلت تعیین شده است. و تحقیق باید عمیق و کامل باشد. موضوعات مرتبط با قو،ن سایبری مانند امنیت سایبری، فضای سایبری، قانون سایبری در بخش انرژی، بهداشت و آموزش و غیره.

محیط کار

محیط کار و پرسنل بسیار کمک کننده است، به خصوص آقای لالیت، و دسترسی به آن آسان است. این یک فرصت عالی برای یادگیری چیزهای جدید و ،ب مهارت های تحقیق است.

چیزهای خوب

با همراهی با این دوره کارآموزی، من معتقدم که تنها راه انجام کار عالی این است که کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید. اگر هنوز آن را پیدا نکرده اید، به جستجو ادامه دهید. حل و فصل نکن مانند تمام مسائل قلبی، وقتی آن را پیدا کردید خواهید فهمید. هماهنگ کننده کارآموزی نیز بسیار کمک کننده و متواضع است.

او همیشه با کارآموزان درگیر است تا به آنها کمک کند و فضای خوبی را حتی در کارآموزی آنلاین ایجاد کند. من کاملاً از دوره کارآموزی خود لذت بردم و اکنون تجربه بسیار ارزشمندی دارم.

من می دانم که این به هنگام جستجوی شغل و نیاز به مراجع کمک می کند. من در ابتدا از آن می ترسیدم، اما اکنون بسیار خوشحالم که لازم بود.

چیزهای بد

هیچ چیز بدی در مورد این کارآموزی وجود ندارد.

کمک هزینه

بدون کمک هزینه

چیز دیگری مد نظر دارید؟

قانون سایبری حوزه ای است که به طور مداوم در حال اختراع خود است و لازم است توانایی های ما را نیز اصلاح کنیم. دوره های کارآموزی پله هایی هستند که به ما فرصتی می دهد تا ویژگی ها را جذب کنیم و جنبه های مختلف هر زمینه ای را کشف کنیم. تجربه ارزشمندی را می توان در دوره های کارآموزی به دست آورد و من از داشتن چنین فرصتی در Pavan Duggal Associates سپاسگزارم.

از طریق این دوره کارآموزی، یاد گرفتم که در تحقیقاتم سنگ تمام نگذارم و همه نکات را بدون نقص ارزیابی کنم. درس هایی که در اینجا آموختم عزم و اعتبار من را تقویت می کند که همیشه از آن سپاسگزار خواهم بود.

سلب مسئولیت: تجربیات کارآموزی نظراتی است که توسط دانشجویان حقوق به اشتراک گذاشته می شود و ماهیتی شخصی و ذهنی دارد. تجربیات کارآموزی به اشتراک گذاشته شده در Lawctopus دیدگاه رسمی Lawctopus در مورد کارآموزی نیست. ما همچنین تجربیات کارآموزی را ویرایش نمی کنیم (به جز برای اطمینان از خوانایی) تا اطمینان حاصل شود که صدای کارآموز دست نخورده باقی می ماند.

سلب مسئولیت: سازمان ها نباید کارآموزان را برای نوشتن تجربیات کارآموزی در Lawctopus تحت تأثیر قرار دهند. همچنین نباید نوشتن تجربه کارآموزی در Lawctopus را برای کارآموز برای دریافت گواهی اجباری کنند. افراط در چنین اقداماتی منجر به قرار گرفتن سازمان در لیست سیاه لاوکتوپوس می شود. در صورت وجود چنین مواردی، از کارآموزان درخواست می شود که به آدرس [email protected] اطلاع دهند


منبع: https://www.lawctopus.com/intern،p-experience-pavan-duggal-،ociates-delhi-4/