دسته‌ها
اخبار

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک | behtarin-laptop

قصد داریم در این مقاله کامل 4000 کلمه ای شما را برای خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمایی بهترین لپ تاپ در رنج قیمت 15 میلیون کنیم. ایسوس از پردازنده مرکزی Core i H اینتل با محدوده سرعت 2.5 تا 4.5 گیگاهرتز به عنوان قلب تپنده این محصول استفاده کرده و حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع DDR4 و 512 گیگابایت SSD این CPU را همراهی می‌کنند. از سوی دیگر کارت گرافیک این لپ تاپ گیمینگ GEFORCE GTX1650 انویدیا با حافظه اختصاصی 4 گیگابایتی از نوع GDDR6 است تا این مجموعه تکمیل شود. در کنار این پردازنده مرکزی کارت گرافیک Radeon RX VEGA 6 به صورت یکپارچه دیده می‌شود و خبری از کارت گرافیک مجزا نیست. حافظه رم 8 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه SSD بخش سخت افزار را تکمیل می‌کند.

  • ظرفیت حافظۀ رم لپ تاپ­ لنوو 4 گیگابایت و ظرفیت حافظۀ داخلی آن 1 ترابایت از نوع HHD است که باعث می­شود این دستگاه سرعت مناسب و حافظۀ ذخیره سازی کافی برا کاربری دانشجویی داشته باشد.
  • برچسب صفحه کلید همراه محصولمی‌رسیم به دومین لپ تاپ دانشجویی این لیست که یکی از بهترین و در عین حال اقتصادی‌ترین لپ‌تاپ‌ها برای رفع نیازهای دانشجویان به حساب می‌آید.
  • این محصول وزن 1.68 کیلوگرمی و ضخامت 19.9 میلی متری دارد و از نمایشگری 14 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD استفاده می‌کند.
  • ASUS VivoBook R465EP یک لپ تاپ 14 اینچی است که تنها 1.6 کیلوگرم وزن دارد و به سادگی می توانید آن را حمل کنید.

طرفداران مک بوک که سال‌ها منتظر چنین دستگاه قدرتمندی بودند، بالاخره می‌توانند به هدف خود دست پیدا کنند. تاچ اسکرین این لپ تاپ را می‌توانید به‌صورت رنگی و همراه با المان‌های درخشان دریافت کنید. عملکرد سریع سبب شده است که دیگر مانند لپ تاپ‌های دیگر، شاهد کاهش سرعت هنگام گشت و گذار در اینترنت و باز کردن تب‌های متعدد نباشیم. این لپ تاپ مشخصا برای وب گردی روانه بازار شده است و بیشترین میزان سرعت را برای‌تان خواهد داشت. لپ تاپ ایسر با وزن ۱ کیلوگرمی، به طرز طبیعی می‌تواند برای دستان شما کاملا سبک باشد.

لنوو IdeaPad 3 15IAU7

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت، باتری 2 سلولی 39 وات ساعت، برخورداری از درگاه Type-C و حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر اشاره کرد. در ادامه فهرستی از مدل‌ های بهترین لپ تاپ برای دانشجویان معرفی خواهیم کرد. یک دانش آموز یا دانشجو به لپ تاپی نیاز دارد که برای استفاده روزمره مناسب باشد و همچنین بسته به رشته و استفاده بتواند از پس برخی کارهای سنگین نیز بربیاید. بنابراین ما در ادامه لپ تا‌هایی از این دست را از قیمت کم به زیاد به شما معرفی خواهیم کرد.

بررسی و معرفی تازه وارد ردیاب های بلوتوثی گلکسی اسمارت تگ…

در این لپ تاپ دانشجویی پردازنده قدرتمند با 12 گیگا رم و همچنین پردازنده اینتل نسل یازدهم Core i3 1165G7 طراحی شده است. وزن این لپ تاپ در حدود 1.7 کیلوگرم است که صفحه نمایشی در حدود “15.6 دارد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به پردازنده گرافیکی UHD Graphics، کارت خوان، حافظه 6MB ، حافظه داخلی1TB HDD، باتری سه سلولی و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.