دسته‌ها
اخبار

اهمیت دقت لازم برای پزشکان ثبت اختراع و جنگ اقتصادی ایالات متحده و چین


توسط دنیس کراچ

37 CFR § 11.18 (b) مسئولیت های مهمی را بر متقاضیان ثبت اختراع، وکلا و نمایندگان تحمیل می کند. اسناد ارسال شده به USPTO به طور ضمنی گواهی می دهد که:

  1. اظهارات ارائه شده درست است یا اعتقاد بر این است که درست است (بر اساس اطلاعات و باورها) و شامل هیچ گونه ت، برای پنهان ، یک واقعیت با اهمیت نمی شود. و
  2. این که یک تحقیق منطقی برای تأیید این موضوع انجام شده است: (1) اظهارات اه، نامن،ی ندارند، (2) اختلافات حقوقی توسط قو،ن موجود یا دلایل معتبر برای تغییر پشتیب، می‌شوند، (iii) ادعاها و استدلال‌های واقعی پشتوانه شواهدی داشته یا احتمالاً دارای پشتوانه شواهدی هستند. ، و (IV) انکار ادعاهای واقعی مبتنی بر شواهد یا فقدان معقول اطلاعات یا باور است.

موارد اخیر انضباطی USPTO بر جدیت این تعهدات تاکید دارد. مثال‌ها شامل ثبت درخواست وضعیت موجودیت ،د بدون بررسی من، و ارسال بی،ه افشای اطلاعات (IDS) توسط غیر پزشک بدون بررسی پزشک است. مهر زنی ،تیکی مجاز نیست.

PTO Just دستور نهایی را در پرونده ای علیه Jinggao Li، اپراتور شرکت حقوقی Dragon Sun صادر کرد. در دوباره لیD2023-19 (سفارش PTO). لی به دلیل تکیه بر راهنمایی های وکیل خارجی در مورد وضعیت موجودیت ،د، توبیخ عمومی دریافت کرد که در نتیجه در 19 مورد از 27 مورد، وضعیت غیرقابل توجیهی به دست آمد. به طور مشابه، در در ری ووD2023-24 (سفارش PTO)، نماینده ثبت اختراع ایالات متحده Qianqian Wu به دلیل ارائه بیش از 20 درخواست با وضعیت موجودیت ،د مورد سرزنش قرار گرفت، علیرغم اینکه صلاحیت سطح درآمد فقط به چهار برنامه اجازه می دهد. او همچنین تکیه بر اظهارات مشتری در مورد صلاحیت آنها برای وضعیت نهاد ،د را گزارش کرد. موارد مشابه اخیر شامل تونگ یون مک نالی، D2023-22 (سفارش PTO); و در دوباره جویدنD2023-08 (سفارش PTO).

شایان ذکر است که این موارد شامل تمرین‌کنندگ، می‌شود که اسامی آنها با منشاء چینی و نهادهای چینی به ،وان مشتری هستند. در گفتگوی اخیر با دیر. ویدال، او اذعان کرد که نقش او به ،وان معاون وزیر بازرگ، بر جنگ اقتصادی بین ایالات متحده و چین متمرکز است، اما اطمینان داد که نقش او به ،وان مدیر PTO شامل تبعیض علیه نوآوری های چین نیست. او توضیح داد که آژانس فعالیت های متقلبانه چینی ها را هدف قرار نداده است، اما متوجه شده است که بیشتر تقلب های فعلی و سوء رفتارهای آشکار قبل از PTO از چین سرچشمه می گیرد.

به‌،وان یک پزشک، از خود بپرسید: آیا برای تأیید اطلاعاتی که ارائه می‌دهید، در شرایط معقول، تحقیقات انجام می‌دهید؟

جنگ تجاری آمریکا و چین: پس از بررسی این پرونده ها، ممکن است متوجه شوید که وکلای مربوطه دارای پیشینه قومی چینی هستند و مشتریان به نظر می رسد که اشخاص چینی هستند (بر اساس اطلاعات و اعتقادات). من اخیراً با دیر صحبت کردم. ویدال در مورد تأثیر احتمالی جنگ اقتصادی ایالات متحده با چین بر USPTO، به ویژه در مورد اقدامات انجام شده علیه وکلای شرکت های چینی. ویدال اذعان کرد که نقش او به ،وان معاون وزیر بازرگ، و مشاور کاخ سفید شامل رسیدگی به درگیری متخاصم است. با این حال، او به من اطمینان داد که موقعیت او به ،وان مدیر PTO شامل تبعیض علیه نوآوری های منشأ چین یا وکلای آنها نمی شود. ویدال تصریح کرد که آژانس به طور خاص فعالیت های جعلی چینی را هدف قرار نداده است، اما مشاهده کرده است که بیشتر کلاهبرداری ها و سوء رفتارهای آشکار در PTO را می توان به چین ردیابی کرد.

= = =

11.18 امضا و گواهی نامه مکاتباتی که در دفتر ثبت شده است.

الف) برای کلیه اسنادی که در دفتر ثبت اختراع، علائم تجاری و سایر موارد غیر ثبت اختراع ثبت می شود و کلیه اسنادی که در یک دادرسی انضباطی نزد افسر دادرسی ثبت می شود، به استثنای مکاتباتی که باید توسط متقاضی یا طرف امضا شود. هر مکاتباتی که توسط یک پزشک در دفتر ثبت می شود باید دارای امضایی باشد که شخصاً توسط آن پزشک امضا یا درج شده است، مطابق با § 1.4 (d) یا § 2.193 (a) این فصل.

(ب) با ارائه به دفتر یا افسر استماع در یک دادرسی انضباطی (اعم از امضا، تشکیل پرونده، ارسال یا بعداً وکالت) هر مقاله، طرف ارائه دهنده چنین مقاله اعم از شاغل یا غیر شاغل، گواهی می دهد که –

  1. همه اظهارات بیان شده در آن با علم خود طرف درست است، همه اظهارات بیان شده در آن در مورد اطلاعات و اعتقادات صحیح است، و همه اظهارات بیان شده در آن با این آگاهی بیان شده است که هر ، در هر موضوعی که در صلاحیت اداره باشد، آگاهانه و عمداً با هر ترفند، نقشه یا تدبیری یک واقعیت مادی را جعل، کتمان یا سرپوش می‌گذارد، یا آگاهانه و عمداً هر گونه اظهارات یا اظهارات نادرست، ساختگی یا متقلبانه را بیان می‌کند یا آگاهانه و عمداً هر نوشته یا سند نادرستی را با علم به آن می‌نویسد یا استفاده می‌کند. که حاوی هرگونه اظهارات یا ورودی نادرست، ساختگی یا متقلبانه باشد، مشمول مجازات های مندرج در 18 USC 1001 و سایر قو،ن کیفری قابل اجرا خواهد بود و نقض مفاد این بخش ممکن است ارزش اثباتی مقاله را به خطر بیندازد. ; و
  2. طبق اطلاعات، اطلاعات و اعتقاد حزب که پس از یک تحقیق معقول در شرایط موجود تشکیل شده است،
    • من. این مقاله برای هیچ هدف نامن،ی ارائه نمی شود، مانند ایجاد مزاحمت برای شخصی یا ایجاد تاخیر غیر ضروری یا افزایش بی مورد در هزینه هر گونه رسیدگی در دفتر.
    • ii سایر مناقشات حقوقی موجود در آن توسط قانون موجود یا با استدلال غیر سهل‌آمیز برای تمدید، اصلاح یا لغو قانون موجود یا ایجاد قانون جدید تضمین شده است.
    • III. ادعاها و سایر ادعاهای واقعی دارای پشتوانه شواهدی هستند یا در صورت شناسایی مشخص، احتمالاً پس از یک فرصت معقول برای تحقیقات یا کشف بیشتر، پشتوانه شواهدی خواهند داشت. و
    • IV انکار ادعاهای واقعی بر اساس شواهد تضمین می شود، یا اگر مشخصاً چنین باشد، به طور منطقی مبتنی بر کمبود اطلاعات یا اعتقاد است.

(ج) نقض هر یک از بندهای (ب) (2) (i) تا (iv) این بخش، پس از اطلاع رس، و فرصت منطقی برای پاسخگویی، مشمول تحریم‌ها یا اقداماتی است که توسط مدیر USPTO من، تشخیص داده می‌شود، که ممکن است شامل، اما محدود به، هر ،یبی از –

  1. ضربه زدن به کاغذ توهین آمیز؛
  2. ارجاع رفتار یک پزشک به مدیر دفتر ثبت نام و انضباط برای اقدام مقتضی؛
  3. ممانعت از ارائه یک مقاله، یا ارائه یا اعتراض یک موضوع توسط یک طرف یا شاغل؛
  4. تأثیر بر وزن داده شده به کاغذ متخلف؛ یا
  5. ختم رسیدگی در دفتر.

(د) هر تمرین کننده ای که مفاد این بخش را نقض کند نیز ممکن است مشمول اقدامات انضباطی شود.


منبع: https://patentlyo.com/patent/2023/04/importance-diligence-prac،ioners.html