دسته‌ها
اخبار

انجمن پلیس ملی و سایر گروه ها برای دریافت مانیفست آدری هیل – جاناتان تورلی شکایت کردند


اداره پلیس نشویل

در ماه مارس، آدری هیل ملت را شوکه کرد آتش گشودن در مدرسه میثاق در نشویل، تنسی. پلیس به زودی اذعان کرد که م،فست هیل در مورد اینکه چرا او این اقدام غیرقابل توضیح و وحشتناک را انجام داده است. سپس همه منتظر انتشار م،فست بودیم. ما همچنان منتظریم.

تأخیر در انتشار اطلاعات در یک جنایت بزرگ در انتظار تحقیقات غیرمعمول نیست. چیزی که عجیب بود این بود که پلیس به سرعت تایید کرد که هیل به تنهایی عمل کرده و هیل مرده است. هیچ تعقیب قضایی در این پرونده وجود ندارد. با این حال، ماه می است و مقامات هنوز از انتشار م،فست خودداری می کنند. . . و آنها به طور کامل دلیل آن را توضیح نخواهند داد. اکنون، انجمن پلیس ملی و سایر گروه‌ها برای ساخت این نوشته‌ها و سایر مواد تیراندازی دسته‌جمعی شکایت می‌کنند آدری هیل عمومی.

بیست مجله، پنج لپ‌تاپ، یک یادداشت خودکشی، سالنامه‌ها، تلفن‌های همراه و یادداشت‌های مختلف نوشته شده توسط هیل، 28 ساله، از خانه‌ای که او با والدینش داشت، کشف و ضبط شد. گزارش‌هایی در مطبوعات منتشر شده است که مقامات این م،فست را «از نظر نجومی خطرناک

آنها ممکن است ناراحت کننده و حتی خطرناک باشند، اما سوال حق مقامات است که چنین شواهدی را از افکار عمومی و مطبوعات دور نگه دارند. ،ت همیشه می‌تواند اطلاعات را به دلایل مختلف «خطرناک» برای انتشار اعلام کند. با این حال، ما سیستمی داریم که به طور پیش‌فرض در مورد افشا و دسترسی عمومی پیش‌فرض است.

قانون ثبت اسناد عمومی تنسی بر سوابق ایجاد شده توسط هر نهاد ،تی تنسی، از جمله اداره پلیس، نظارت می کند. بر اساس آن قانون، ثبت عمومی همه سوابق را «صرف نظر از شکل یا ویژگی فیزیکی، که به موجب قانون یا مقررات یا در ارتباط با معاملات تجاری رسمی توسط هر نهاد ،تی ایجاد یا دریافت شده است» در بر می گیرد. به فعل “دریافت” توجه کنید. که شامل این شواهد می شود. علاوه بر این، «ساخت شده» شامل ایمیل‌هایی می‌شود که نشان می‌دهد چرا مقامات تصمیم گرفتند اسناد را مخفی کنند.

اگر این سوابق عمومی هستند، باید “برای بازرسی شخصی توسط هر شهروند این ایالت باز باشد” و نگهبانان نمی توانند از دسترسی آنها امتناع کنند، “مگر اینکه توسط قانون ایالتی مقرر شده باشد.”

طبق قانون 16(a)(2) قواعد دادرسی کیفری تنسی برای تحقیقات یا تعقیب در حال انجام یک استثنا وجود دارد، اما این پرونده به وضوح به م،ای اتهامات اضافی فعال نیست. هیل مرده قانون به این موضوع فکر نمی کند که ،ت بتواند به سادگی اعلام کند که یک پرونده برای همیشه در حال بررسی است تا راهی برای جلوگیری از افشاگری شود.

من نمی دانم در م،فست چیست یا چرا اینقدر برای مقامات نگران کننده است. با این حال، آنچه آشکارا “خطرناک” است این است که مقامات قانون را به رخ بکشند و اطلاعات را از مطبوعات و مردم دریغ کنند.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/05/national-police-،ociation-sue-to-obtain-audrey-hale-manifesto/