دسته‌ها
اخبار

انجمن قانون و فناوری جیندال (JSLT)


Jindal Society for Law and Technology JGLS از طریق فراخو، برای بلاگ ها، به صورت متوالی، مطالب ارسالی کاملاً تحقیق شده را برای وبلاگ خود دعوت می کند.

درباره انجمن قانون و فناوری Jindal

Jindal Society for Law and Technology یک ابتکار دانشجویی است که هدف آن تمرکز بر تعامل بین قانون و فناوری است.

هدف این انجمن با تلاش‌های فراوان خود ارتقای مشارکت دانشجویان با موضوع قانون فناوری است. به جای تمرکز صرف بر تحقیق، ما به دنبال ارائه تجربیات متنوعی خواهیم بود که به توسعه مهارت ها کمک می کند، بنابراین م،ن دانش در دسترس دانش آموزان را گسترش می دهیم.

این انجمن ت، برای رفع نیاز از طریق تجمیع منابع و القای علاقه عمومی در گستره وسیع قانون فناوری است. ما امیدواریم با فراهم ، بستری برای انجام این کار، علاقه‌مندان به قانون فن‌آوری جوان را در این زمینه تقویت کنیم.

موضوع

آنها از مقالاتی استقبال می کنند که به مسائل جاری در تقاطع قانون و فناوری، به طور گسترده در امتداد موضوعات زیر می پردازند:

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

  1. فناوری مالی و حقوق
  2. علم و تکنولوژی
  3. قانون رقابت و فناوری
  4. مسائل مربوط به حقوق IPR و فناوری
  5. مقررات فناوری و فناوری نظارتی
  6. بلاک چین و قانون

آنها همچنین از تفسیرهای موردی، تحلیل های خبری، بررسی کتاب ها و تحلیل های قانون گذاری معاصر استقبال می کنند. قطعات لازم نیست به استدلال قانونی محدود شوند و آنها خوشحال هستند که مقالات خوب تحقیق شده را از زمینه های مرتبط نیز می پذیرند. آنها همچنین تحقیقات بین رشته ای را به شدت تشویق می کنند.

آنها به ویژه از نظرات سرمقاله و نظرات صادقانه استقبال می کنند. آنها از ارسال پست هایی که صرفاً تحولات را خلاصه می کنند یا جنبه های اساسی این حوزه نوظهور را مورد بحث قرار می دهند، منع می کنند. آنها ترجیح می دهند که این مقالات شامل تحلیل انتقادی یا بررسی موضوعات خاص با طنین گسترده تر باشد.

راهنمای ارسال

  1. آثار ارسالی باید حداقل 1000 کلمه باشد و نباید بیش از 1500 کلمه باشد.
  2. مقالات ارسالی باید منحصر به فرد باشند و در هر پلتفرم دیگری منتشر نشده باشند.
  3. ویراستار، که ارسال‌ها را بررسی می‌کنند، این حق را برای خود محفوظ می‌دارند که ارسال‌ها را رد کنند یا برای اصلاحات بیشتر با نویسندگان تماس بگیرند.
  4. کلیه مقالات ارسالی به طور کامل بررسی می شود و نکات مطرح شده تایید می شود. لطفاً از منابع معتبر برای همه استنادها استفاده کنید و از صحت حقایق اطمینان حاصل کنید.
  5. همه مقالات باید دارای ساختار منسجم اولیه با نشانه ای واضح از استدلال های مقاله باشند. ویراستاران انسجام و نحو من، را بررسی می‌کنند، اما این مسئولیت نیز بر عهده نویسندگان است که از آن اطمینان حاصل کنند.
  6. این وبلاگ هیچ گونه تبعیض بر اساس سن، مذهب، قومیت، ملیت، ناتو،، هویت ،تی یا گرایش ، را تحمل نمی کند و ما هیچ گونه ارسالی که مشابه آن باشد ارائه نمی کنیم.
  7. همه موارد ارسالی باید به ایمیل ارسال شوند [email protected].

دستورالعمل های قالب بندی

  1. فونت: Times New Roman
  2. سایز: 12
  3. متن: موجه
  4. فاصله: 1.5
  5. قالب: Word Doc (Doc., Docx.)
  6. سرقت ادبی اکیدا ممنوع است.
  7. نقل‌قول‌ها باید در سند و بخشی که به آن ارجاع داده می‌شود، پیوند داده شود. وبلاگ این حق را برای خود محفوظ می دارد که پیوندهای (اضافی) را به منابع مرتبط با موضوعات ذکر شده در یک پست اضافه کند، در صورتی که قبلاً اجرا نشده باشند.
  8. نوشتن باید واضح و بدون اشتباهات املایی و دستوری باشد.
  9. تالیف مش، مقالات حدا،ر برای دو نویسنده مجاز است.
  10. نویسنده می تواند تصویری را بفرستد که برای نمایش مقاله خود استفاده شود. اگر نتوانستید یکی را پیدا کنید، تیم تحریریه باید یکی را برای شما انتخاب کند.

اطلاعات تماس

برای هر گونه سوال تماس بگیرید: [email protected]

اطلاعیه رسمی را اینجا ببینید.


منبع: https://www.lawctopus.com/call-for-blogs-jindal-society-for-law-and-technology-jslt/