دسته‌ها
اخبار

اتاق فرار چیست؟ همه چیز در مورد اتاق فرار+ سناریوها کایت | allescape

اتاق فرار چیست؟ همه چیز در مورد اتاق فرار+ سناریوها کایت | allescape

در ماههای گذشته متاسفانه تعداد زیادی از بازیگران اتاق‌ فرارهای ترسناک دچار اسیب جدی از سمت بازیکنان شده چالش اسکیپ روم اند. در زمانی که احساس ترس کردید به هیچ عنوان به سمت آن‌ها حمله‌ور نشوید و یا مشت و لگد نزنید. این در حال حاضر بزرگترین نگرانی دارندگان اتاق فرارهای ترسناک است. اگر با اتاق فرار آشنایی داشته باشید می دانید که در زمان انتخاب بازی، یکی از مواردی که باید به آن دقت داشته باشید ژانر اتاق فرار است. اتاق فرار در ژانرهای مختلفی مانند کاراگاهی، جنایی، اکشن، دلهره آور و حتی ترسناک اجرا می گردد. شما در صورتی که با توجه به تجربه اعضای تیم و شرایط روحی و جسمی آنها به انتخاب ژانر مورد نظر خود بپردازید تقریبا هیچ گونه خطری شما را تهدید نخواهد کرد.

  • این بازی در سال ۱۴۰۱ توسط تیم اتاق فرار انجمن اوقات فراغت مورد بازنگری قرار گرفته و اینک تحت عنوان سلول ، با سبک تعاملی، نسخه جدیدی از آن در حال اجراست.
  • تمام مراکز اتاق فرار که با تخفیفان همکاری می‌کنند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هستند.
  • با این تفکر، بازیکن‌ها می‌توانند بازیگران یک قصه شوند و تجربه جالب‌تری را بسازند.
  • اگر کارآگاه‌بازی و ماجراجویی و مهم‌تر از همه، کار گروهی دوست دارید این مطلب ما برای شماست.
  • توجه داشته باشید مدت زمان اجرای هر سناریو تقریبا 1 ساعت و نیم می‌باشد که لازم است در زمان مشخص و مناسب حرکت کنید تا بازی را به موقع به اتمام برسانید.

ادرنالین هیجان انگیز، به همه اعضای بدن آماده باش می دهد و به همه اعلام می کند با سرعت بیشتری واکنش نشان دهید. هیجانی که اگر با ترس همراه باشد، لحظات شما را عجیب و لذت بخش می کند و اتاق فرار یا اسکیپ روم می تواند این شرایط را برایتان فراهم کند. قیمت اتاق فرار در تهران برای سانس 60 دقیقه با توجه به نوع بازی متغیر است و قیمتی بین 40 هزار تومان تا 120 هزار تومان دارد. این قیمت برای یک ساعت بازی در انواع اتاق فرارهای تهران است و می‌توانید از بین ژانرهای مختلفی یک اتاق فرار را به صورت آنلاین رزرو کنید.

اتاق فرار ویروس

البته شما در حین بازی میتوانید از راهنمایی ها و نکاتی که توسط گیم مستر به شما ارائه میشود استفاده کنید. در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به اتاق فرار پاسخ داده شده است. سناریوی سرقت از بانک هم یک سناریوی مهیج و پر استرس است که باید برای موفق شدن در آن سرعت عمل خیلی بالایی داشته باشید. هر کدوم از بازی‌ها که بیشتر این ویژگی‌ها رو داشته باشن، اسکیپ روم بهتری هستن.

اتاق فرار های ما

مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت. تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است. توجه داشته باشید مدت زمان اجرای هر سناریو تقریبا 1 ساعت و نیم می‌باشد که لازم است در زمان مشخص و مناسب حرکت کنید تا بازی را به موقع به اتمام برسانید.

وقتشه بریم سراغ ژانرهای اتاق فرار که یکی از اونا خیلی پرطرفداره. شروع کار اسکیپ روم با اتاق فرار معمایی بود ولی انفجار اتاق فرار زمانی بود که اسکیپ روم ترسناک افتتاح شد و مردم دیگه رفتن سمت این ژانر و جدیدا کلی هم طرفدار داره. آخرین ژانر بازی های اتاق فرار هم اسکیپ روم هیجانی هست که اتاق فرار رویا تو این زمینه رقیب نداره.