دسته‌ها
اخبار

آیا غرامت بخشی از طرح نجات آمریکاست؟ شهرها بله می گویند و برای استفاده از بودجه فدرال برای حمایت از تلاش های جبران خسارت برنامه ریزی می کنند – جاناتان تورلی


پس از اینکه شهرهای مختلف نشان دادند که نه تنها غرامت پرداخت می کنند، بلکه از صندوق های همه گیر فدرال برای چنین پرداخت هایی استفاده می کنند، یک مبارزه جالب در کنگره در جریان است. با طرح‌های مختلف دموکرات‌ها که در کنگره معرفی شده‌اند، درخواست طول،‌ای برای جبران غرامت فدرال وجود دارد. بنیانگذار BET رابرت جانسون فراخوان داده است 14 تریلیون دلار غرامت فدرال. با این حال، شهرهایی مانند پراویدنس، رود آیلند منتظر نیستند. آنها اصرار دارند که صندوق های غرامت فدرال قبلاً به ،وان بخشی از کمک های همه گیر آنها تأیید شده است.

ما در حال بحث بوده‌ایم که چگونه کارگروه جبران خسارت کالیفرنیا لایحه‌ای به مبلغ 569 میلیارد دلار برای غرامت ارائه کرده است، در حالی که شهرهایی مانند سانفرانسیسکو دارای هیئت جبران خسارت است که 5 میلیون دلار برای هر ،ن سیاه‌پوست واجد شرایط درخواست می‌کند.

شهرهای دیگر می گویند که ،ت فدرال می تواند این صورت حساب را پرداخت کند. آنها به پرداخت های کلان پول فدرال تحت برنامه نجات آمریکا (ARP) متکی هستند. آنها اصرار دارند که کنگره آنقدر شرایط کمی برای پول قائل شود که بتوانند از آن برای غرامت استفاده کنند.

قانون 1.9 میلیارد دلاری در قانون طرح نجات آمریکا در سال 2021 با دستوری سست برای تشویق محرک‌های اقتصادی و مق، با اثرات اقتصادی و بهداشتی بیماری همه‌گیر و رکود مداوم تصویب شد. طرفداران آن استدلال می کنند که این بیماری همه گیر اثرات ماندگار برده داری را برای جامعه سیاه پوست تشدید کرده است. همه جمهوری خواهان (و یک دموکرات، جرد گلدن از مین) علیه این قانون رأی دادند.

FOX Business گزارش داد که پراویدنس، رود آیلند قبلا 10 میلیون دلار را برای کمک به بیماری همه گیر اختصاص داد در راستای ایجاد کمیسیون جبران خسارت شهرداری پراویدنس برای رسیدگی به «برابری نژادی». به همین ترتیب، مقامات در شهرستان شلبی، تنسی (جایی که ممفیس واقع شده است) رای به هزینه 5 میلیون دلاری داد برای مطالعه امکان برنامه غرامت بلند مدت. این شهرستان گفت که ممکن است از بودجه همه گیر برای این تلاش استفاده کند.

شهرهای دیگر در حال پیشروی با نیروهای ویژه جبران خسارت هستند، از جمله اخیراً بوستون. مانند شهرهایی مانند سانفرانسیسکو، غرامت بوستون نه تنها برده داری، بلکه مسکن و نابرابری های اقتصادی «اخیر» را نیز پوشش خواهد داد. شهردار میشل وو اعلام کرد برای چهارصد سال، عمل وحشیانه بردگی و سیاست‌های اخیر مانند خط قرمز، بحران اتوبوس و محرومیت از قراردادهای شهری، مسیرهای سیاه‌پوستان آمریکایی را برای ساختن ثروت نسلی، ایمن ، مسکن پایدار و زندگی آزاد را از بین برده است.»

به همین ترتیب، این هفته، شهرستان Washtenaw در Ann Arbor، میشیگان تایید شده کمیسیون خود را بر اساس غرامت های تایید شده توسط شهرهایی مانند ایوانستون، ایلینوی. این به ،وان “تحول یک کمیته اکتشافی به رهبری دفتر برابری نژادی، شورای مشورتی جبران خسارت یک هیئت دائمی از کارشناسان موضوع منصوب کمیسیونر به نمایندگی از بخش های مربوطه خواهد بود.”

سناتور کوری بوکر (D.، NJ) لایحه غرامت فدرال جدیدی را ارائه کرد که یک کمیسیون فدرال جدید شبیه به کمیسیون ایالت هایی مانند کالیفرنیا ایجاد می کند. سناتورهای دیک دوربین (D-IL)، اد مارکی (D-MA)، باب کیسی (D-PA)، جف مرکلی (D-OR)، مازی هیرونو (D-HI)، دیان فاینشتاین (D-) از آن حمایت می کنند. کالیفرنیا)، برنی سندرز (I-VT)، بن کاردین (D-MD)، تامی داکورث (D-IL)، تیم کین (D-VA)، تامی بالدوین (D-WI)، ال، پادیلا (D-CA) ، کریس ون هولن (D-MD)، شلدون وایت هاوس (D-RI)، الیزابت وارن (D-MA)، امی کلوبوچار (D-MN)، شرود براون (D-OH)، تینا اسمیت (D-MN)، کریس ،ز (D-DE)، ریچارد بلومنتال (D-CT)، و پتی موری (D-WA).

مقداری اکنون 190 سازمان حمایت می کنند غرامت های فدرال از جمله ACLU و عفو بین الملل.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/23/are-reparations-part-of-the-american-rescue-plan-cities-say-yes-and-plan-to-use-federal-funds-to-support-reparations-efforts/