دسته‌ها
اخبار

آیا ترامپ برای دادگاه عالی خیلی کوچک است؟




توسط دنیس کراچ

ویدال علیه الستر (2022)

در طول دهه گذشته، تعدادی از محدودیت‌های احتیاطی سنتی در پوشش علائم تجاری، محدودیت‌های غیرقانونی برای آزادی بیان هستند. دیدن، Matal v. فشار دادن, 137 S. Ct. 1744 (2017) (علائم تحقیر کننده) و Iancu v. سبزه ها, 139 S. Ct. 2294 (2019) (غیر اخلاقی . . . یا موضوع رسوایی). آ،ین مسابقه شامل تلاش استیو الستر برای ثبت علامت TRUMP TOO SMALL است. USPTO از ثبت علامت بر اساس ا،امات قانونی منع ثبت “نام، پرتره یا امضایی که یک فرد زنده خاص را شناسایی می کند، مگر با رضایت کتبی او” خودداری کرد. قانون لانهام بخش 2 (ج). با این حال، در دادگاه تجدید نظر، مرکز فدرال حکم داد که محدودیت در اینجا مبتنی بر محتوا است و ،ت منافع ،ت قانع‌کننده یا حتی قابل توجهی را ارائه نکرده است.

[T]،ت علاقه ای به حفظ حریم خصوصی یا تبلیغاتی در محدود ، سخنر، انتقادی از مقامات ،تی یا شخصیت های عمومی در زمینه علامت تجاری ندارد – حداقل سوء نیت واقعی وجود ندارد، که در اینجا ادعا نمی شود.

در یک پرونده جدید درخواست تمدید، ،ت ایالات متحده نشان داده است که در حال بررسی درخواست پرونده به دادگاه عالی ایالات متحده به ،وان یک گام بیش از حد است. درخواست به جزئیات سؤال بالقوه ارائه شده اشاره نمی کند، بلکه صرفاً به زمان نیاز است.

وکیل عمومی هنوز مشخص نکرده است که آیا در این مورد باید دادخواستی را برای صدور حکم صادر کند یا خیر. زمان بیشتری برای مشاوره بیشتر در و، دادگستری و و، بازرگ، و USPTO در مورد پیامدهای قانونی و عملی احتمالی تصمیم دادگاه تجدید نظر مورد نیاز است.

دادخواست اکنون در 29 دسامبر 2022 موعد مقرر است.





منبع: https://patentlyo.com/patent/2022/11/t،p-small-supreme.html