دسته‌ها
اخبار

آوردن بیکن به خانه با مخترع مشترک


پست مهمان توسط جردن دونکل. جردن دانشجوی سال دوم حقوق در دانشگاه میسوری، رئیس انجمن دانشجویی IP ما و نماینده ثبت اختراع است. او دارای پیشینه گسترده ای در شیمی و علوم غذایی است.

HIP, Inc., v. Hormel Foods Corp2022-1696، – اف.4 – (Fed. Cir. 2 مه، 2023)

مخترع مش، مست،م مشارکت قابل توجهی در اختراع است. در تصمیم HIP، Inc. در مقابل هورمل، قاضی Lourie برای یک هیئت متفق القول می نویسد تا تصمیم دادگاه منطقه ای را مبنی بر مخترع مش، که شامل فرآیند جدیدی برای پیش پخت بیکن است، مع، کند. ثبت اختراع ایالات متحده 9،980،498 چهار مخترع دارد که کارمندان آن هستند و علاقه خود را به هورمل اختصاص داده اند. HIP از هورمل شکایت کرد و ادعا کرد که دیوید هاوارد یا تنها مخترع یا مخترع مش، ثبت اختراع 498 بوده است. دادگاه منطقه تشخیص داد که هوارد یک مخترع مش، تنها بر اساس سهم ادعایی او در مفهوم پیش گرمایش مادون قرمز در ادعای مستقل 5 است.

بیکن غذایی جالب با خواص نگهداری و پخت بی نظیر است. به ،وان یک محصول پخته شده، به دلایل ایمنی مواد غذایی، وقتی بیکن را از قفسه در ،مت یخچال ،یداری می کنید، نیازی به پخت اضافی نیست. البته، بیشتر مردم بیکن را بدون پخت و پز اضافی مصرف نمی کنند و برخی از شرکت ها برای راحتی مصرف کننده، محصول را از قبل می پزند. هورمل هنگام پختن قبل از پخت سعی می کند از از دست دادن نمک و در نتیجه طعم از طریق تراکم جلوگیری کند و از ایجاد طعم های زغالی (بر خلاف زغال اخته مطلوب در استیک) جلوگیری کند.

در فرآیند آزمایش دوام روش جدید، قبل از ثبت درخواست، مخترعان با دیوید هاوارد از Unitherm، سلف HIP، مشورت ،د تا روش‌های مربوط به تج،ات آشپزی Unitherm را برای ایجاد یک فرآیند دو مرحله‌ای برای پیش‌گرم ، و سپس یک مرحله دمای بالاتر مطرح کنند. . پس از برخی مشکلات، هورمل تج،ات را اجاره کرد و به آزمایشگاه تحقیق و توسعه خود بازگشت. روش ایجاد شده، موضوع ثبت اختراع 498، شامل اولین مرحله است که به چربی بیکن اجازه می دهد سطح بیکن را ببندد و از تراکم جلوگیری کند. زغال‌زدگی با تنظیم روش گرمایش فر در مرحله دوم پخت با دمای بالا برطرف شد. در توسعه محصول Hormel، Hormel یک اجاق مادون قرمز و یک اجاق مارپیچ معمولی را امتحان کرد.

HIP استدلال کرد که هوارد در اختراع 498 در پیش گرم ، با هوای گرم در ادعای 5 و/یا پیش گرم ، با اجاق مادون قرمز در ادعای 5 مشارکت داشته است. ادعای پنج در ،مت مربوط می‌خواند:

  1. روشی برای ساخت قطعات گوشت از پیش پخته شده با استفاده از سیستم پخت ،یبی، شامل: پیش گرم ، قطعات گوشت در اولین محفظه پخت با استفاده از روش پیش گرم ، انتخاب شده از این گروه شامل یک اجاق مایکروویو، یک اجاق مادون قرمز و هوای گرم است تا دمای حداقل 140 درجه فارنهایت برای ایجاد تکه های گوشت از قبل گرم شده…

در دادگاه تجدید نظر، هورمل استدلال می کند که سهم هاوارد در هنر شناخته شده است و زم، که در برابر اختراع کامل اندازه گیری شود، ناچیز است. با توجه به اینکه مخترع یک ​​مسئله قانونی است و صدور یک حق اختراع باعث ایجاد فرض مخترع می شود، یک مخترع مش، ادعا شده باید شواهد روشن و قانع کننده ای برای اثبات ادعای خود ارائه دهد. در ارزیابی اینکه آیا کمک قابل توجهی توسط هاواردز انجام شده است یا خیر، طرفین آزمون را از آن اعمال می کنند Pannu v. Iolab Corp., 155 F.3d 1344, 1351 (Fed. Cir. 1998). آزمایش مست،م این است که مخترع مش، ادعایی:

(1) به نحو قابل توجهی به مفهوم اختراع کمک کرده است. (2) کمکی به اختراع ادعایی کرده است که از نظر کیفیت ناچیز نیست، زم، که این سهم با ابعاد اختراع کامل اندازه‌گیری می‌شود. و (3) بیش از توضیح صرفاً مفاهیم شناخته شده و/یا وضعیت فعلی هنر برای مخترعان واقعی بود.

تجزیه و تحلیل دوم پاننو دادگاه دریافت که سهم ادعایی پیش گرم ، قطعات گوشت با استفاده از اجاق مادون قرمز از نظر کیفیت ناچیز است زیرا تنها یک بار در مشخصات ثبت اختراع به ،وان روش گرمایش جایگزین برای اجاق مایکروویو ذکر شده است و تنها یک بار در یک گروه مارکوش خوانده شده است. در یک ادعا در مقابل، پیش گرم ، با اجاق های مایکروویو و خود اجاق های مایکروویو به طور برجسته در تمام مشخصات، ادعاها و ارقام مشخص شده است. نمونه‌ها و شکل‌های مربوطه نیز از روش‌هایی استفاده می‌،د که از پیش گرم ، با اجاق مایکروویو استفاده می‌،د، اما نه از پیش گرم ، با اجاق مادون قرمز.

به نظر می رسد که گرمایش مادون قرمز در ایجاد روش پیش پخت دو مرحله ای یک فکر بعدی بوده است. هر بحثی که هاوارد ممکن است در مورد اهمیت مادون قرمز داشته باشد، به نظر می رسد هورمل روی گرمایش مایکروویو برای حل مشکل تراکم تمرکز کرده است. از یک قدم به عقب تر، اجازه مالکیت مش، توسط یک سازنده تج،ات پخت و پز زم، که اکتشافات و اصلاحات قابل توجه روش ها در مرکز تحقیق و توسعه هورمل بدون حضور هاوارد انجام شد، پوچ به نظر می رسد. جلوگیری از تراکم و اجتناب از طعم ذغال سنگ هر دو مستقل از مشارکت هاوارد انجام شد. با توجه به مورد دوم پاننو عامل، مع، شدن مخترع من، به نظر می رسد.


منبع: https://patentlyo.com/patent/2023/05/bringing-bacon-inventor،p.html