دسته‌ها
اخبار

آموزش زبان انگلیسی مقدماتی آموزش زبان انگلیسی از صفر مکتب خونه | zabannew

آموزش زبان انگلیسی مقدماتی آموزش زبان انگلیسی از صفر مکتب خونه | zabannew

یادگیری لغات پر کاربرد زبان انگلیسی را در اولویت آموزشی خود ادامه مطلب قرار دهید. کودکان در آن سن نیاز به یادگیری کلمات و عبارات دشواری ندارند. یادگیری و آموزش عبارات دشوار به صورت مرحله ای و آرام آرام صورت می گیرد.

  • با داشتن این مجموعه آموزشی می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید، زیرا مکالمه را به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید یاد بگیرید.
  • زبان آموز باید در محیط های مختلف زبان انگلیسی قرار بگیرد تا زبان انگلیسی را، از روش های مختلف (روزنامه، مجلات، فیلم آموزشی، موسیقی و …) بیاموزد.
  • کتاب American English File 1 (Third Edition) در این نوع از کلاس ها در دو ترم کامل می شود که هر ترم ۷ هفته زمان لازم دارد.
  • از آنجایی که کودکان به دیدن کارتون علاقه دارند، مجموعه آلفا بلاک همراه با شعر و موسیقی طراحی شده است.

در ابتدا تمام حروف صدا دار را همراه با تلفظ صحیح و مثال به شما آموزش می دهد. همچنین تفاوت تلفظ بین لغاتی مانند (Heat،Hit  –  Ship،Sheep ) را برای شما با آوردن مثال و جمله مشخص می کند. سعی کنید کلمات و صداهایی که این مجموعه به شما آموزش میدهد را با صدای بلند تکرار کنید. این مجموعه مهارت Speaking شما را همراه با لهجه استاندارد امریکن تقویت می کند.

کاملترین خود آموز زبان انگلیسی (Linguaphone)

همه افرادی که با زبان انگلیسی سروکار دارند، به یک دیکشنری همراه، که بر روی موبایل، تبلت و یا لپ تاپ قابل نصب باشد، احتیاج دارند. به همین دلیل ما دیکشنری های قابل نصب بر روی محبوب ترین و پرکاربردترین سیستم عامل ها ( Windows – IOS – Android ) را در این پکیج کامل آموزشی، در خدمت شما عزیزان قرار داده ایم. مجموعه ویدیویی English by the Hour – By Linquist، یکی از بهترین مجموعه آموزش نحوه تلفظ صداها و لغات زبان انگلیسی می باشد. آموزش این مجموعه ویدیویی توسط یکی از اساتید برجسته زبان انگلیسی صورت می گیرد.

ویدئوی درس شانزدهم- غذا و رستوران

خسته می شوید، نفس نفس می زنید و نمی دانید که آیا ادامه دادن راه ارزش دارد یا نه. 1- در فصل اول احوال‌پرسی و خوش‌آمد گویی به زبان انگلیسی و استفاده از افعال To Be  آموزش داده می‌شود. من از کتابهای آکسفورد و بویژه از کتابها فوق العاده ی American English File برای سرفصل های آموزشی این دوره استفاده میکنم که دقیقا بر طبق یک متد استاندارد و جهانی در دنیا عرضه میشن. تمامی جلسات آموزشی به سادگی و کاملاً قابل درک تدریس شده اند. این کلاس ها در روزهای پنجشنبه و یا جمعه در یک جلسه ۱۸۰ دقیقه ای برگزار می شوند. کتاب American English File 1 (Third Edition) در این نوع از کلاس ها در دو ترم کامل می شود که هر ترم ۷ هفته زمان لازم دارد.

هفته اول دوره مقدماتی

اگر هدف شما یادگیری زبان انگلیسی است، این نکات به موفقیت شما کمک می‌کند. آنها را دنبال کنید و در مدت زمان کوتاهی به نتایج خوبی خواهید رسید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به پاسخ از کجا یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم ؟ پی ببرید. احتمالاً در ابتدای راه احساس سردرگمی می‌کنید و پاسخ سوال “از کجا یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟” را نمی‌دانید. همه ما هنگام تصمیم می‌گیریم یک چالش جدید را شروع کنیم، همین احساس را داریم.